חברת הננוטכנולוגיה "דוטזננו" השלימה בימים אלו גיוס של 4 מיליון דולר אוסטרלי מבעלי מניות חדשים וקיימים, בהובלת קרן הון הסיכון הישראלית SIBF, שיושקעו בין השאר בפיתוח טכנולוגית לכידת פחמן דו חמצני

שרון מלכה מנכ"ל דוטז ננו : "תחום לכידת הפחמן הדו-חמצני הוא אחד התחומים הצומחים בתעשיית הקליימטק, ומהווה נדבך מרכזי בתוכניות העבודה של חברות וממשלות בבואן להפחית את הזיהומים התעשייתיים ולהשיג את יעדי האקלים שלהן. התחום מהווה מקור משיכה להשקעות רבות, פרטיות וממשלתיות והוא צפוי לגדול לכ 600 מיליארד דולר עד 2050".

לאחרונה חברת "דוטז-ננו" חתמה הסכם עם חברת H2Blue Tech Limited לרכישת הטכנולוגיה תמורת 2.4 מיליון דולר והקצאת מניות בדוטז, בכפוף לעמידה באבני דרך.

חברת הננוטכנולוגיה "דוטז –ננו" השלימה בימים אלו גיוס של 4 מיליון דולר אוסטרלי מבעלי מניות חדשים וקיימים בהובלת קרן הון הסיכון הישראלית SIBF. הכספים יושקעו גם בפיתוח טכנולוגיה חדשנית ללכידת פחמן דו חמצני.

לאחרונה הודיעה חברת הננוטכנולוגיה "דוטז –ננו", הנסחרת בבורסה האוסטרלית (ASX:DTZ), כי היא מרחיבה את פעילותה האסטרטגית ורוכשת טכנולוגיה מתקדמת ללכידת פחמן דו- חמצני מחברת H2 Blue Tech Limited תמורת סך של 2.4 מיליון דולר, הקצאת מניות ואופציות, שישולמו בכפוף לעמידה באבני דרך. הטכנולוגיה המתקדמת עושה שימוש בפסולת פלסטיק כדי לייצר פילטר מוצק. מטרת הפילטר היא ללכוד את הפחמן הדו חמצני שנפלט מארובותיהם של מיתקנים תעשייתיים ולמנוע ממנו להגיע לאטמוספירה.

לטכנולוגיה יתרונות מובהקים מול טכנולוגיות מתחרות שרובן מבוססות על לכידה כימית, ומאפשרת חיסכון בעלויות תפעוליות, עם יתרונות סביבתיים וסלקטיביות גבוהה בלכידה של CO2.

החברה

שרון מלכה מנכ"ל דוטז –ננו : "הגיוס האחרון נותן לנו את התשתית החיונית להמשיך ולקדם את הטכנולוגיה החדשנית שלנו ללכידת פחמן. תחום לכידת הפחמן הדו-חמצני הוא אחד התחומים הצומחים בתעשיית הקליימטק, ומהווה נדבך מרכזי בתוכניות העבודה של חברות וממשלות בבואן להפחית את הזיהומים התעשייתיים ולהשיג את יעדי האקלים שלהן. התחום מהווה מקור משיכה להשקעות רבות, פרטיות וממשלתיות והוא צפוי לגדול לכ 600 מיליארד דולר עד 2050".

אודות דוטז ננו בע"מ

דוטז ננו בע"מ היא חברת ננוטכנולוגיה ציבורית הנסחרת בבורסה האוסטרלית (ASX:DTZ). החברה מפתחת, מייצרת ומשווקת פתרונות מבוססי פחמן לאפליקציות תעשייתיות וסביבתיות.

החברה פועלת בשני תחומים עיקריים:

1) טכנולוגיה מתקדמת ללכידת פחמן דו-חמצני ממקורות תעשייתיים. הטכנולוגיה עושה שימוש בפסולת פלסטיק ליצירת פילטר מוצק בעל יתרונות משמעותיים בהשוואה לטכנולוגיות קיימות הנשענות על פילטר כימי. מטרת הפילטר היא ללכוד את הפחמן הדו-חמצני בארובות תעשייתיות ולמנוע ממנו להגיע לאטמוספירה.

2) אמצעי נגד לזיופים ודילולים – תופעה המסבה נזקים עצומים לכלכלה העולמית בהיקפים של מיליארדי דולרים מדי שנה. דוטז מציעה לארגונים ותעשיות הסובלות מבעיית זיופים ודילולים פתרון שלם המורכב מחומרים פלורוסנטים, משפחה של גלאים ייעודיים ומעטפת תוכנה. החומרים שפותחו בדוטז משמשים כמעין חתימה כימית ייחודית שמוכיחה שהמוצר אינו מזויף או מדולל. מלבד זיהוי זיופים ודילולים, החומרים משמשים לצרכים תפעוליים בתעשיות הנפט, הגז, הכימיקלים ותעשיות נוספות.

פתרונות החברה מבוססים על פטנטים שפותחו על ידי פרופ’ ג’יימס טור וצוותו באוניברסיטת Rice בטקסס.

לפרטים נוספים ניתן לפנות לאתר החברה: www.dotz.tech

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *