Mary Kay Inc.מרי קיי חוגגת את הישגיה השנתיים. במהלך 2022, חברת היזמות הגלובלית האייקונית קידמה את החידושים שלה במדעי העור, המשיכה במאמצי הקיימות וההשפעה החברתית שלה וזכתה בפרסים יוקרתיים על עסקיה ומנהיגותה. זה דבר של יופי – והוכחה לכך שהמותג בן כמעט 60 השנים ממשיך את עמדת ההובלה שלו עבור נשים ברחבי העולם.

להלן כמה הישגים נבחרים במהלך 2022. לחצו כאן כדי לראות את הרשימה המלאה.

אתוס ואקוסיסטם: מצוינות עסקית

מקום נהדר לעבוד בו

* Resume.io פרסם רשימה של "החברות שעובדים לא רוצים לעזוב", תוך דירוג מרי קיי במקום #8. חברות נוספות כללו את: וירג'ין אטלנטיק, מרק ושות', ותומסון רויטרס.
*מרי קיי קיבלה ארבעה פרסי מעסיקים מובילים ברחבי אירופה ומלזיה מ- Kincentric.
*מרי קיי נבחרה לאחת המעסיקות הבינוניות הטובות ביותר באמריקה לשנת 2022 על ידי פורבס.
*דלויט כינתה את מרי קיי כאחת החברות המנוהלות הטובות ביותר בארה"ב לשנת 2022.
*מרי קיי סין זכתה בתואר "המעסיקה הטובה ביותר של השנה" על ידי Yidian Zixun.
* מרי קיי סין זכתה בתואר "מקרים מצוינים של חדשנות עסקית בסין בין השנים 2021 ל-2022" בכנס החדשנות העסקית התשיעי של סין עבור יועצת היופי של מרי קיי כמודל עכשווי של הזדמנות השתכרות גמישה.
*מרי קיי סין זכתה בתואר "מעסיק פלטפורמת פיתוח הקריירה הטוב ביותר" על ידי צ'יינה ביזנס ג'ורנל.
*מרי קיי סין הוצגה כמקרה תרגול של DEI ב"Driving DEI, מדריך שיטות עבודה מומלצות 2022" שנערך על ידי Page Group בשיתוף עם sHero.
*מרי קיי סין זכתה בפרס "החברות הטובות ביותר למעסיקים ראשיים לנשים" מטעם sHero.
*מרי קיי פולין נבחרה לאחת "המעסיקות הטובות ביותר לשנת 2022" של פולין על ידי Financial Magazine.
*מרי קיי צ'כיה / סלובקיה קיבלה את הכינוי "המעסיק הטוב ביותר" על ידי תוכנית המעסיקים הטובים ביותר של Kincentric.
*מרי קיי בלארוס קיבלה את "פרס חברת הקוסמטיקה למכירות ישירות מספר אחת" מהפרסים הלאומיים השנתיים הבלארוסיים "Number One".
*מרי קיי ספרד קיבלה את הכינוי "המעסיק הטוב ביותר" על ידי תוכנית המעסיקים הטובים ביותר של Kincentric.
*מרי קיי אירופה קיבלה את הכינוי "המעסיק הטוב ביותר" על ידי תוכנית המעסיקים הטובים ביותר של Kincentric.
*מרי קיי מלזיה קיבלה את הכינוי "המעסיק הטוב ביותר" על ידי תוכנית המעסיקים הטובים ביותר של Kincentric.

אפקטיביות ארגונית

*דבורה גיבינס, סמנכ"לית התפעול, הרחיבה את תפקידה בתפעול כדי לתמוך באסטרטגיה הדיגיטלית של החברה להיות עסק יותר מבוסס טכנולוגיה עם כל פונקציות ה- IT המדווחות לה כעת.
*ניית'ן מור מונה לתפקיד החדש שנוצר של נשיא, מכירות ושיווק גלובליים, ולקח על עצמו את האחריות על כל השווקים של מרי קיי ברחבי העולם התומכים ביועצי היופי העצמאיים של Mary Kay.
*צ'ון הארפר הרחיב את תפקידו למנהל שרשרת אספקה ראשי עם תחומי אחריות נוספים לתפקידי רכש ישיר וייצור חוזים.
*ד"ר לוסי גילדאה הרחיבה את תפקידה למנהלת חדשנות ראשית, מוצר ומדע. תפקידיה הנוספים כוללים פיתוח מוצרים חדשים, אסטרטגיה ותכנון של תיק מוצרים, פיתוח תהליכים ומסחור (PrD&C), הנדסת חבילות (PE) ותאימות מו"פ.

הכרה במנהיגות

*דיוויד הול, מנכ"ל, קיבל את פרס המנהיגות של בראבו מ- Direct Selling News.
*ג'וליה סיימון, המנהלת המשפטית הראשית ומזכירת החברה, קיבלה את פרס רוברט ה. דדמן לאתיקה ומשפט מפורום היועץ המשפטי של טקסס. סיימון מכהנת גם כסמנכ"לית גיוון והכללה.
*שריל אדקינס-גרין, מנהלת החוויה הראשית, נבחרה לדאלאס 500 על ידי מנכ"לית D המכירה במנהיגים משפיעים בצפון טקסס.

המדע שמאחורי היופי

*שש זוכות מרחבי העולם קיבלו מענקים שנוצרו כדי לרומם נשים צעירות בתחומי STEAM ולעודד אותן להמשיך בתשוקותיהן ובעיסוקיהן בקריירה.
*מרי קיי, בשיתוף עם האגודה לדרמטולוגיה חוקרת, העניקה ארבעה מענקי מחקר לבריאות העור/מחלות עור לחוקרות.
*מרי קיי קיבלה את פרס סטיבי הזהב עבור "קוביד: המוצר רב הערך ביותר" עבור חומר חיטוי הידיים שלה בטקס פרסי העסקים האמריקאי השנתי ה -20.

חדשנות דיגיטלית

*אפליקציית Mary Kay® נבחרה לפיינליסטית בקטגוריית חדשנות טכנולוגית על ידי איגוד Direct Selling.
* Mary Kay China RC הייתה מקרה עסקי מוצג במחקר "גישור על הפער המגדרי בעידן הדיגיטלי" שיזם במשותף האקדמיה למדעי החברה של שנגחאי וארגון הפיתוח התעשייתי של האו"ם.

מטרה והשפעה חברתית: זרז לשינוי

העצמת נשים ושוויון

*בתמיכתה של מרי קיי, איגוד הטלקומוניקציה הבינלאומי ערך תחרות חדשנות פתוחה שבה חבר שופטים מומחה בחר 10 שיטות עבודה מומלצות דיגיטליות ופתרונות דיגיטליים כדי ליצור מערכת אקולוגית כוללת יותר מבחינה מגדרית עבור סטארט-אפים ו- scale-ups כדי להתמודד עם המכשולים הרבים העומדים בפני נשים יזמיות בפיתוח טכנולוגיות.
*מרי קיי סין יזמה את "פרויקט אחזור הפנינים" המוקדש לעזור לנערות מרקע מוחלש להשלים את השכלתן בתיכון על ידי קבלת הזדמנויות חינוכיות איכותיות ושוות.
* יועצות היופי העצמאיות של מרי קיי סין זכו בפרס "כוח האישה" על ידי חברת האינטרנט הסינית, Sohu.com.
*דבורה גיבינס נשאה דברים באירוע שאורגן על ידי מאיץ היזמות לנשים (WEA) בז'נבה (שוויץ), שכותרתו "מערכות אקולוגיות של חדשנות מכלילה מגדרית".
*ג'וליה סיימון כיהנה כשופטת במהלך ערב ההגשה של אתגר SDG של האו"ם – בהנחיית דיאן פון פירסטנברג בסטודיו שלה בניו יורק בספטמבר. התחרות, בהובלת Vital Voices והמעבדה לעתיד גלובלי באוניברסיטת מדינת אריזונה, מכירה בחמש נשים יזמיות המקדמות את ה-SDGs בקהילותיהן ומספקת לזוכים בהכשרות לבניית יכולות וקשרים עם מומחים עסקיים מרחבי העולם. הזוכה לשנת 2022 הייתה Yetunde Ayo-Oyalowo, מייסדת Market Doctors, ארגון המספק שירותי בריאות ליותר מ-120,000 אנשים ב-12 מדינות בניגריה.
*בתמיכתה של מרי קיי, איגוד הטלקומוניקציה הבינלאומי פיתח פרויקט לטיפול בפער הכישורים הדיגיטליים המגדריים על ידי מתן גישה לנשים ונערות למודולי למידה חינמיים ואיכותיים הנדרשים לקידום הכלכלה הדיגיטלית.
*מרי קיי הכריזה על התוצאות של פרויקט כפר הפיילוט של SDG בסין (2017-2021) עם שחרורו של דוח השפעה על שלב I, סרטון ופוסט בבלוג. פרויקט כפר הפיילוט של SDG הוקם בוואיפולה, סין, על ידי מרי קיי, תוכנית הפיתוח של האו"ם, המרכז הבינלאומי של סין לחילופים כלכליים וטכניים, הקרן לפיתוח נשים בסין ושותפים מקומיים.
*פרויקט כפר הפיילוט של SDG היה מועמד לגמר של פרסי העסקים האחראיים באירוע של רויטרס בקטגוריית " SDG Pioneer Award".
*מאיץ היזמות לנשים (WEA), שהוקם על ידי מרי קיי בשיתוף עם שש סוכנויות האו"ם, הכריז על השקת תוכנית תעודת היזמות המקוונת החינמית הראשונה אי פעם שפותחה על ידי מרכז הסחר הבינלאומי (ITC) SheTrades.
*מרי קיי סין ותוכנית היזמות לנשים של מרי קיי עם תרומה של 10 מיליון יואן סיפקו הלוואות ליותר מ -46,157 נשים יזמיות ב -23 מחוזות בסין כדי לתמוך בעסקים שלהן ולהגדיל את ההכנסה של מעל 84,000 נשים. התוכנית תעבור לתוכנית ההאצה של מולאן ותשלב בניית יכולות בנוסף להלוואות עסקיות מסורתיות.
*מרי קיי תמכה ברשת ליזמות הוראה (NFTE) סדרת החדשנות העולמית (WSI) לשנת הלימודים 2021-22. 21 צוותים של יזמים חברתיים מתפתחים זכו בסכום כולל של 16,800 דולר עבור הפתרונות המוצעים שלהם לשבעת האתגרים של WSI, שכל אחד מהם מתמקד בקידום SDG. בין התומכים בשבעת אתגרי החדשנות: בנק אוף דה ווסט, קרן סיטי, מרי קיי, סנט-גוביין צפון אמריקה, ארנסט אנד יאנג, LLP (EY), מקסאר טכנולוגיות ו-PIMCO.
*ארגון העבודה הבינלאומי (ILO) ו- WEA פרסמו הערכת פיתוח יזמות נשים (WED) במקסיקו המופעלת על ידי מרי קיי, שכותרתה "הערכת תנאי המסגרת לפיתוח עסקי של נשים, מגזרי מסחר ותעשייה במקסיקו סיטי".

גיוון, שוויון והכללה (DEI)

*המחלקה המשפטית של מרי קיי זכתה בפרס Magna Stella על מאמצי ה- DEI שלה על ידי פורום היועץ המשפטי של טקסס.
*מרי קיי סין קיבלה את פרס הזהב של המעסיק העיקרי לנשים ואת פרס שיטות העבודה המומלצות של Driving DEI בסין בטקס פרסי sHero 2022
*באמצעות השותפות שלה עם קרן שוויון הזכויות, מרי קיי סייעה להתניע את "יוזמת האפליה האלגוריתמית", תוכנית מחקר והסברה חדשה לאיסוף ראיות על דפוסי אפליה הנובעים משימוש בבינה מלאכותית ובמערכות קבלת החלטות אלגוריתמיות.
*במפגש השנתי של SCC75 של אגודת הכימאים הקוסמטיים (SCC), גב' א'ליליה באנדס, נינתה של מאדאם סי.ג'יי ווקר, ומישל היינס, Ph.D., מנהלת פורמולציה של מוצרים במרי קיי, הציגו את מלגות מאדאם סי.ג'יי ווקר לסטודנטים בני מיעוטים הסובלים מתת-ייצוג הפונים להשכלה גבוהה בתחומי STEM הקשורים לקוסמטיקה ולתעשיית הטיפוח האישי.
*מרי קיי הצטרפה למאיץ השוויון המגדרי של האו"ם Global Compact Target כהמשך להתייעצות אסטרטגיית השוויון המגדרי הקומפקטית הגלובלית של האו"ם ביוני 2021 כדי להעמיק את היישום של עקרונות העצמת הנשים ולחזק את תרומת החברה ל- SDG 5.5 הקורא להשתתפות מלאה של נשים והזדמנויות שוות למנהיגות עד שנת 2030.

רכש מגיב מגדרית וגיוון ספקים

*דבורה גיבינס, סמנכ"לית התפעול, חתמה על ההקדמה לתקציר הרכש המגיב מגדרית של האו"ם, שכותרתו: "הערך האסטרטגי של הרכש. מדוע רכש עם מענה מגדרי הוא הגיוני מבחינה עסקית".
* מרי קיי זכתה בתואר אלופת הכסף לשנת 2022 עבור גיוון ספקים והכללה בשל מחויבותה לגיוון והכללה גלובליים של ספקים בנוגע להגדלת ההוצאות, המדיניות והנהלים הכוללים – לצד באייר, תאגיד איטון, גולדמן זאקס ומריוט אינטרנשיונל.
*ג'וליה סיימון, המנהלת המשפטית הראשית ומנהלת הגיוון וההכלה הראשית, דיברה באירוע של האו"ם לנשים אירופה ומרכז אסיה (ECA) ו-KAGIDER על ממצאי סקר GRP שנערך על ידי IPSOS בטורקיה כדי להבין טוב יותר את החסמים שעומדים בפני נשים יזמיות. סיימון קראה למגזר הפרטי והציבורי לאמץ אסטרטגיות רכש רגישות לכלל המגדרים .

חקר הסרטן

*קרן מרי קיי אש הודיעה על מענקים בסך מיליון דולר שהוענקו לעשרה חוקרות המבצעות מחקרים פורצי דרך בתחום הסרטן המשפיעים על נשים ממכוני המחקר והאוניברסיטאות המובילים במדינה.
*ד"ר לוסי גילדאה, מנהלת חדשנות ראשית, מוצר ומדע, קיבלה את פרס קהילת התמיכה בסרטן בצפון טקסס בשם קרן מרי קיי אש.
*קרן מרי קיי אש, בשיתוף עם מרכז הסרטן המקיף ע"ש הרולד סימונס במרכז הרפואי UT סאות'ווסטרן בדאלאס, הכריזה על זוכה נוספת במלגת הפוסט-דוקטורט הבינלאומית בחקר הסרטן ד"ר מריה דל רוסאריו צ'יקה פאראדו, ביולוגית פוסט-דוקטורנטית ממאלגה, ספרד.

אלימות מבוססת-מגדר ואלימות במשפחה

*מרי קיי הוכרה במדריך הרשמי "טיפול באלימות מינית הקשורה לסכסוך: הזדמנויות למעורבות במגזר הפרטי" שפורסם במהלך UNGA 77על ידי האו"ם פעולה נגד אלימות מינית ברשת סכסוך, גוף של 21 ישויות או"ם הפועלות למניעה ותגובה לאלימות מינית הקשורה לסכסוך ולארגון "מחויבים לטוב".
*בוועדה למעמד האישה (CSW66), קרן הנאמנות של האו"ם לסיום האלימות נגד נשים בדו"ח השנתי לשנת 2022 על פעילויותיה לשנת 2021 הכירה בקרן מרי קיי אש ובמאמציה של מרי קיי לחסל את האלימות נגד נשים וילדות – לצד ממשלות של 15 מדינות ותשע ועדות לאומיות של האו"ם לנשים.
*מרי קיי וקרן מרי קיי אש תמכו בהנחיות לתוכניות פיתוח בנושא אלימות מבוססת-מגדר של CARE, כלי מעשי ליישום התערבויות איכותיות של אלימות מבוססת-מגדר באזורי ההשפעה של CARE בהקשרים מתפתחים.
*מכון מרי קיי הוכר על ידי האגודה הברזילאית דה ונדה דירטה (ABEVD) על הקמפיין שלהם לשנת 2021 להעלאת המודעות לאלימות מבוססת מגדר, "Sinal Vermelho".

תגובת חירום

*יחד עם הצהרת תמיכה, מרי קיי הודיעה על תרומה לערעור המשבר ההומניטרי באוקראינה של הצלב האדום.
*מרי קיי קיבלה את פרס השותפות התאגידית של הצלב האדום האמריקאי על תגובת החירום שלה לסכסוך באוקראינה.
*קרן מרי קיי אש קיבלה פרס סטיבי ברונזה על מאמצי הסיוע שלה לקוביד-19 בטקס פרסי העסקים האמריקאי השנתי ה -20.
*מאז מרץ 2022, תוכנית הצדקה של מרי קיי סין הקצתה 1,049,800 יואן כדי לספק חומרי מגן וציוד מחיה ל-73 קהילות ב-15 ערים בתגובה למגפת קוביד-19.

השפעה חברתית גלובלית וקהילה מקומית

*מרי קיי הוצבה במקום #91 במדד כוח המטרה. זהו האיטרציה השלישית של המחקר הגדול ביותר אי פעם המודד תפיסות של מטרת המותג, בהתבסס על יותר מ -20,500+ דירוגים אישיים בקרב יותר מ -5,500 צרכנים ועובדים בארה"ב, המקיפים יותר מ -200 מותגים שונים.

קיימות ו-ESG: מעשירים את החיים היום למען מחר בר-קיימא

שינויי אקלים

*מרי קיי השתתפה באירוע שאורגן על ידי יוזמת משולש האלמוגים בנושא שוניות אלמוגים, דיג ואבטחת מזון (CTI-CFF) המזכירות האזורית. הדיון שכותרתו, "נשים מנהיגות המגנות על המגוון הביולוגי המאוים של משולש האלמוגים ומינים בסכנת הכחדה", שם זרקור על חידושים ופעולות שננקטו על ידי נשים מנהיגות ברחבי משולש האלמוגים בהגנה על המגוון הביולוגי הימי.
*בוועדה למעמד האישה (CSW66) אירח מאיץ היזמות הנשית (WEA) פאנל שכותרתו "השקעה בנשים יזמיות להתמודדות עם שינויי האקלים".
*הסרט התיעודי "יער התקווה" עוקב אחר דוניה אנג'ליקה, לוחמת אקולוגית בת 71, והצוות הכל-נשי שלה, מ- Mujeres Unidas Para La Conservacion De Laguna Sanchez, אחד הארגונים השותפים של The Nature Conservancy במקסיקו. הסרט נבחר באופן רשמי לפסטיבל הסרטים לזכויות הסביבה בצפון דקוטה ולפסטיבל הבינלאומי לסרטי נשים בהוט ספרינגס. הסרט הקצר, שהופק על ידי מרי קיי בשיתוף עם The Nature Conservancy ונכתב, בוים והופק על ידי צוות שכולו נשים, נבחר בעבר לחצי הגמר בפסטיבל הסרטים של היער.

ניהול מים

*מרי קיי השתתפה בהתייעצות עם ממשלות הולנד וטג'יקיסטן כדי לסייע בהגדרת תפקידו של המגזר הפרטי באג'נדה לפעולות מים ובוועידת המים של האו"ם לשנת 2023.
*מרי קיי השתתפה בפאנל שכותרתו "עושים גלים: נשים בשימור מים" בשיתוף עם שימור הטבע. השיחה הווירטואלית התמקדה בנשים מנהיגות מכל רחבי העולם שנענו לאתגר ומובילות מאמצים להחזיר את בריאות האוקיינוסים שלנו.

שקיפות והסברה (דיווח עצמי ועדכונים)

*מרי קיי השלימה את כלי ניתוח הפערים המגדריים של עקרונות העצמת נשים ושיתפה ממצאים עם BSR, ארגון מומחה לאחריות תאגידית, על האופן שבו מומחים יכולים לקחת קדימה את התוצאות. בהתבסס על ניתוח של המדיניות והפרקטיקות של Mary Kay בפונקציות עסקיות שונות, הציון של Mary Kay היה בקטגוריית "משיג". הצעדים הבאים הם לטפל בפערים שנותרו ביישום עקרונות העצמת נשים (WEPs).
*מרי קיי הגישה התקדמות בהתחייבויותיה לקואליציות הפעולה לשוויון של 5 דורות. מרי קיי נרשמה לקואליציות פעולה אלה בפורום הפעולה לשוויון דורות ביולי 2021.
*מרי קיי הגישה את דו"ח התקדמות של ה- UN Global Compact Communication, הבוחן את קטגוריות הקיימות הבאות: ממשל, זכויות אדם, עבודה, סביבה ומניעת שחיתות.

אודות Mary Kay Inc.

מרי קיי אש, אחת מהמנפצות המקוריות של תקרת הזכוכית, ייסדה את חברת היופי החלומית שלה בשנת 1963 במטרה אחת: להעשיר את חיי הנשים. החלום הזה התפתח לחברה של מיליארדי דולרים בעלת מיליוני מוכרות עצמאיות בקרוב ל-40 מדינות. כחברה לפיתוח יזמות, Mary Kay מחויבת להעצים נשים במסען לעצמאות כלכלית באמצעות חינוך, חונכות, הסברה, נטוורקינג וחדשנות. Mary Kay הקדישה את עצמה להשקעה במדע שמאחורי היופי ולייצור מוצרים לטיפוח העור, קוסמטיקה צבעונית, תוספי תזונה ובשמים. מרי קיי מאמינה בהעשרת החיים היום למחר בר קיימא, בשותפות עם ארגונים מרחבי העולם המתמקדים בקידום מצוינות עסקית, תמיכה בחקר הסרטן, קידום שוויון מגדרי, להגן על שורדות של אלימות במשפחה, ייפוי הקהילות שלנו ליפות את הקהילות שלנו ולעודד ילדים ללכת בעקבות החלומות שלהם. קבלו מידע נוסף בכתובת www.marykayglobal.com

מרי קיי
מרי קיי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *