היטאצ'י אנרג'י זוכה בהזמנה לחבר את אחת מחוות הרוח הימיות הגדולות בעולם לרשת החשמל הבריטית

מערכות ההולכה של HVDC Light® יחברו את חוות הרוח Hornsea 3, ויספקו אנרגיה מתחדשת ליותר משלושה מיליון בתים

היטאצ'י אנרג'י Hitachi Energy, מובילת שוק וטכנולוגיה בפתרונות תמסורת, הפצה ומיכון של רשתות חשמל, הודיעה היום כי זכתה בהזמנה גדולה מ-Ørsted, חברת האנרגיה המתחדשת המובילה בעולם, לספק שתי מערכות זרם ישיר במתח גבוה (HVDC) להעברת חשמל ירוק מחוות הרוח Hornsea 3, הממוקמת יותר מ-120 ק"מ מהחוף המזרחי של בריטניה.

לחוות הרוח תהיה היכולת לייצר עד 2.85 ג'יגה-וואט של חשמל מתחדש, מספיק כדי לספק חשמל ליותר משלושה מיליון בתים בבריטניה. עם יותר מ -200 טורבינות רוח המותקנות על פני כמעט 700 קמ"ר *1, זו תהיה חוות הרוח הימית הגדולה ביותר בעולם. פרויקט זה הוא צעד משמעותי לקראת שאיפת אסטרטגיית אבטחת האנרגיה הבריטית להשיג עד 50 ג'יגה-וואט של קיבולת רוח ימית עד שנת 2030. *2

Hitachi Energy תמכה ב-Ørsted עם חיבור הרשת של Hornsea 1*3 ו- Hornsea 2*4, אך Hornsea 3 יהיה השלב הראשון שישתמש ביישום HVDC באשכול Hornsea.

מערכת ה-HVDC הכוללת, כולל הפלטפורמה הימית, מסופקת בשותפות עם Aibel*5. Hitachi Energy תספק שתי מערכות ממיר HVDC Light® , בעוד ש- Aibel תספק שתי פלטפורמות ממיר ימי HVDC. הפלטפורמה מבוססת על מערכת ה-HVDC המודולרית של היטאצ'י אנרג'י, כולל מערכת הבקרה וההגנה המתקדמת שלה, MACH™. ככל ששוק ה- HVDC offshore גדל והופך למורכב יותר, Hitachi Energy תמשיך לפתח פתרונות עם לקוחותיה ושותפיה כדי לאפשר רשת יבשתית גמישה יותר של העתיד.

"רוח ימית היא חלק קריטי במעבר לאנרגיה נקייה וטכנולוגיית ה-HVDC שלנו חיונית להולכה יעילה לרשת החשמל היבשתית", אמר ניקלאס פרסון, מנכ"ל עסקי שילוב הרשת של היטאצ'י אנרג'י. "כדי להתמודד עם השוק הימי הצומח במהירות, שותפויות ושיתוף פעולה הם המפתח לספק במהירות ובהיקף הנדרשים כדי להגיע ליעדי הדה-קרבוניזציה והביטחון האנרגטי שלנו".
"החזון של Ørsted הוא עולם שפועל כולו על אנרגיה ירוקה והפרויקטים של Hornsea הם צעד משמעותי לקראת מטרה זו בבריטניה", אמר פטריק הארנט, סגן נשיא תוכנית בריטניה ב-Ørsted. "יחד עם Hitachi Energy, אנו מוכיחים כי אנרגיות מתחדשות כמו רוח ימית הן חלק עצום ממסע הקיימות העולמי. Hornsea 3 לא רק תספק אנרגיה נקייה בעלות נמוכה למיליוני בתים בבריטניה, היא גם תספק אלפי משרות באיכות גבוהה ומיליארדי פאונדים של השקעה בשרשרת אספקת הרוח הימית בבריטניה ומחוצה לה".

Hitachi Energy מספקת ארבע תחנות ממיר HVDC, הממירות כוח AC ל- DC לשידור בכבלים התת-ימיים, ואז הופכות אותו מחדש ל- AC לשילוב ברשת היבשתית. שתיים מתחנות הממיר יותקנו על פלטפורמות ימיות ושתיים בחיבורי רשת יבשתיים.

הערה לעורכים:

פתרון HVDC של Hitachi Energy משלב מומחיות מובילה בעולם בשסתומי ממיר HVDC, פלטפורמת הבקרה הדיגיטלית *6 MACH™ ממירי שנאי כוח ומתגים במתח גבוה, כמו גם מחקרים בתוך המערכת, תכנון והנדסה, אספקה, פיקוח על התקנה והזמנתם.

HVDC Light® היא טכנולוגיית ממיר מקור מתח שפותחה על ידי היטאצ'י אנרג'י. זוהי הטכנולוגיה המועדפת על יישומי רשת רבים, כולל מדינות מקשרות, שילוב של אנרגיות מתחדשות וחיבורי "חשמל מהחוף" למתקני ייצור ימיים. התכונות המגדירות של HVDC Lightכוללות תחנות ממיר קומפקטיות במיוחד והפסדים חשמליים נמוכים במיוחד.
היטאצ'י אנרג'י הייתה חלוצה בטכנולוגיית HVDC המסחרית לפני כמעט 70 שנה וסיפקה יותר ממחצית מפרויקטי ה-HVDC בעולם.

*1 About Hornsea 3
*2 British Energy Security Strategy (BESS) – offshore wind
*3 Hornsea One Press Release
*4 Hornsea Two Press Release
*5 Aibel partnership Press Release
*6 Modular Advanced Control for HVDC (MACH™)

אודות Hitachi Energy

היטאצ'י אנרג'י היא מובילה טכנולוגית עולמית שמקדמת עתיד אנרגיה בת קיימא לכולם. אנו משרתים לקוחות בענף השירות, התעשייה והתשתיות עם פתרונות ושירותים חדשניים לאורך שרשרת הערך. יחד עם לקוחות ושותפים, אנו חלוצים בטכנולוגיות ומאפשרים את הטרנספורמציה הדיגיטלית הנדרשת כדי להאיץ את המעבר האנרגטי לעבר עתיד ניטרלי מבחינה פחמנית. אנו מקדמים את מערכת האנרגיה העולמית להפוך לבת קיימא, גמישה ובטוחה יותר תוך איזון בין ערך חברתי, סביבתי וכלכלי. ל- Hitachi Energy יש רקורד מוכח ובסיס מותקן שאין שני לו ביותר מ-140 מדינות. המטה שלנו בשוויץ, אנו מעסיקים כ -38,000 אנשים ב -90 מדינות ומייצרים נפחים עסקיים של כ -10 מיליארד דולר.

אודות Hitachi, Ltd

היטאצ'י מניעה את עסקי החדשנות החברתית, ויוצרת חברה בת קיימא עם נתונים וטכנולוגיה. היטאצ'י פותרת את הבעיות העומדות בפני הלקוחות והחברה באמצעות פתרונות Lumada הממנפים IT, OT (טכנולוגיה תפעולית) ומוצרים, תחת המבנה העסקי של מערכות ושירותים דיגיטליים, אנרגיה ירוקה וניידות, התעשייה ומערכות רכב. מונעים על ידי ירוק, דיגיטלי וחדשנות, אנו שואפים לצמיחה באמצעות שיתוף פעולה עם הלקוחות שלנו. ההכנסות המאוחדות של החברה לשנת הכספים 2021 (שהסתיימה ביום 31 במרץ 2022) הסתכמו ב-10,264.6 מיליארד ין (84,136 מיליון דולר אמריקני), עם 853 חברות בנות מאוחדות וכ-370,000 עובדים ברחבי העולם. למידע נוסף על היטאצ'י, בקרו באתר החברה בכתובת https://www.hitachi.com.

אודות Ørsted

החזון של Ørsted הוא עולם שפועל כולו על אנרגיה ירוקה. Ørsted מפתחת, בונה ומפעילה חוות רוח ימיות ויבשתיות, חוות סולאריות, מתקני אגירת אנרגיה, מתקני מימן מתחדש ודלקים ירוקים ומפעלי ביו-אנרגיה. יתר על כן, Ørsted מספקת מוצרי אנרגיה ללקוחותיה. Ørsted היא חברת האנרגיה היחידה בעולם עם יעד מבוסס מדע של אפס פליטות נטו כפי שאומת על ידי יוזמת היעדים מבוססי המדע (SBTi). Ørsted מדורגת כחברת האנרגיה בת הקיימא ביותר בעולם במדד של Corporate Knights לשנת 2022 של 100 התאגידים בני הקיימא ביותר בעולם, והיא מוכרת ברשימת שינוי האקלים של CDP כמובילה עולמית בפעולות אקלים. המטה שלה נמצא בדנמרק, Ørsted מעסיקה יותר מ-7,000 עובדים. מניית Ørsted נסחרת בנאסד"ק קופנהגן (Orsted). בשנת 2021 הסתכמו הכנסות הקבוצה ב-77.7 מיליארד קרונות דניות (10.4 מיליארד אירו).

היטאצ'י אנרג'י
היטאצ'י אנרג'י

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *